קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

עוף צרפתי ברוטב חומץ

עוף צרפתי ברוטב חומץ
המתכון עוף צרפתי ברוטב חומץ יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 40 דקות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 109 קלוריות. אם יש לך פתיתי פלפל, פלפל, ירכיים עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו עוף צרפתי ברוטב חומץ עם פלפל-ממוסמר פולנטה, פלפל מצופה טנדרלוין בקר על עגבניות בקר עם גבינת עיזים, בצל מטוגן צרפתי ורוטב חומץ בלסמי, ו עוף ברוטב חומץ (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.