קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

עוף קונג פאו

עוף קונג פאו
המתכון עוף קונג פאו מוכן תוך כ 27 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל סיני. במנה עיקרית זו יש 282 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. אם יש לכם אפונה שלג, מים, בוטנים קלויים יבשים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. מתכונים דומים: קונג פאו קישואים, קונג פאו פופאי (עוף קונג פאו עשה עם נאגטס של פופאי), ו קונג פאו שרימפס (קונג פאו סרטנים/???).

הוראות

1
מחממים שמן שומשום במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל למחבת; מטגנים 3 דקות או עד מתרככים.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף שום; לטגן 30 שניות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עוף; לטגן 3 דקות או עד שהעוף מתחיל להשחים.
מרכיבים שתצטרך
5
שלב 3/4 כוס מים ואת החומרים הבאים 5 (באמצעות פלפל אדום כתוש), ערבוב עם מקצף עד הסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים תערובת מים למחבת; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים פלפל ואפונה שלג למחבת; מבשלים 2 דקות או עד שהירקות מתעבים במכרז פריך ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים אגוזים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.