קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

עוף קריאולי ואורז מטוגן בשר חזיר

עוף קריאולי ואורז מטוגן בשר חזיר
עוף קריאולי ואורז חזיר מטוגן הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 47 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 509 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא פלפל חריף, בצל ירוק, שרימפס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב האורז הלבן מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: אורז מטוגן קריאולי, שרימפס מטוגן קריאולי, ו עניבות פרפר מטוגנות קריאולית.

הוראות

1
במחבת nonstick גדול, חום 1 כף שמן עד מנצנץ. מתבלים את העוף במלח ופלפל שחור ומבשלים על אש גבוהה, ערבוב, עד השחמה בכל רחבי, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
העברה לצלחת.
3
מחממים עוד כף שמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הפלפל האדום וחצי מהבצל הירוק ומתבלים במלח ופלפל. מערבבים ומטגנים על חום גבוה עד פריך רך משחימים קלות, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיף את החזיר, פפריקה וקיין ומערבבים במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את כף השמן שנותרה למחבת יחד עם העוף, האורז, השרימפס והמים ומבשלים על אש מתונה, ערבוב, עד שהשרימפס ורוד והעוף מבושל דרך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום, לכסות בחוזקה ולתת לעמוד במשך 2 דקות כדי לאפשר את הטעמים להתמזג.
8
מעבירים את האורז המטוגן לקערה, מקשטים עם הבצל הירוק שנותר ומגישים עם רוטב חם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.