קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

עטיפות חסה עוף מו שו

עטיפות חסה עוף מו שו
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים סיניים, אז נסו לעטוף חסה עוף מו שו. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 4 . זה הר ד ' אובר יש 195 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם רוטב הויסין, סלט כרוב, בצל ירוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בחומץ האורז תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ספל קטיפה אדומה כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 66%. נסו עטיפות חסה עוף כמו פ. פ. צ'אנגס-עטיפות חסה טעימות ומתאבן ייחודי שאנשים רבים נהנים ממנו, עוף חסה עוטפת, ו עוף חסה עוטפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את 4 המרכיבים הראשונים (דרך חומץ אורז) בקערה קטנה, תוך ערבוב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להוסיף שמן למחבת; מערבולת כדי מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים שום וג ' ינג ' ר למחבת; מטגנים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
להוסיף תערובת רוטב סויה וסלט כרוב; לבשל 1 דקה, תוך ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
6
מוסיפים עוף ובצל 1/4 כוס למחבת; לבשל 1 דקה או עד סלט כרוב רק מתחיל לנבול. מחלקים את תערובת העוף באופן שווה בין עלי החסה; מפזרים באופן שווה עם יתרת 1/4 כוס בצל וקשיו.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
קשיוקשיו
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לובנזי שנין בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -16 דולר.
לובנזי שנין בלאן
לובנזי שנין בלאן
2018 לובנזי שנין בלאן נמשך מתערובת של גפנים בוש מבוגר, יבש יבש & גפנים צעירים, טפטוף השקיה. צבע הקש העמוק שלו מצביע על רעננות ומורכבות בשלים כאחד. האף מביא פירות טרופיים ואבן תחילה, ומעורר מחשבות על קלמנטינה וליצ ' י. החיך עגול ובשרני, דוחף שוב ליצ ' י קדימה, יחד עם אפרסק לבן, משמש ותפוח ירוק, כולם נישאים במגע של חומציות מוגברת. יש בהירות ורמז קל של לחם טרי לאורך כל הדרך. הגימור ארוך, רך וחיבה.