קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

עטיפות ספרינג רול

עטיפות ספרינג רול
עטיפות ספרינג רול עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 12 מנות עם 43 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. 51 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו 45 דקות. אם יש לכם קמח לחם, ביצה, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הוא זול מתכון לחובבי האוכל הווייטנאמי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 19%, וזה די רע. נסו ספרינג רול, ספרינג רול של סרטנים, ו סלט ספרינג רול וייטנאמי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מנפים קמח לחם לקערה בינונית ויוצרים באר במרכז.
מרכיבים שתצטרך
קמח לחםקמח לחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים היטב ביצה ומים קרים. מקציפים בכף עץ עד שנוצר בצק חלק. השתמש יותר מים לפי הצורך. ללוש עד אלסטי וגמיש. מכסים ומצננים במקרר 4 שעות, או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
3
על משטח מקומח קלות מרדדים את הבצק לריבוע בגודל 14 על 14 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
חותכים ל -12 ריבועים שווים.
5
מרדדים כל ריבוע לריבוע דק מאוד בגודל 6 על 6 אינץ'. מקררים עד לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ספרינג רולס עובדת ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פארם מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטורה רוסו ספומנטה האדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%