קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

עטיפות עוף גוואקמולי

עטיפות עוף גוואקמולי
עטיפות עוף גוואקמולי הוא הר ד ' אובר מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. 375 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם יש לכם רצועות עוף דרום מערביות מוכנות לשימוש, גוואקמולה, סלסה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מדהים של 81%. מתכונים דומים: עוף גוואקמולי עוטף לשניים, עטיפות עוף גוואקמולי אננס, ו עטיפות גוואקמולי טורקיה.

הוראות

1
מורחים גוואקמולה על מחצית מכל טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
שכבה עם סלסה, גבינה, עוף וחסה עד 2 אינץ'. של קצוות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
3
מגלגלים היטב.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פאסטל נוצץ הם בחירה מצוינת לגוואקמולה. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות קשת סונומה פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
קשת סונומה פינו נואר
קשת סונומה פינו נואר
פינו נואר זה מיושן באלון צרפתי, בעל צבע נופך יפהפה עם ניחוחות של דובדבן בינג, פטל אדום, תבלין אפייה ותווי וניל עדינים. הוא מציג רכות שופעת על החיך יחד עם טעמים של פירות אדומים וכחולים מרוכזים, עם ליבה של דובדבן ופטל כהה עם תווים אוראליים סגולים סגולים. גוף בינוני עם חומציות מאוזנת המרימה את הטעמים.