קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

עקיצות צדפות ופרושוטו

עקיצות צדפות ופרושוטו
עקיצות צדפות ופרושוטו דורשות סביב 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 8 מנות עם 134 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 19 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. גשו לסופר וקנו יין, צדפות, קיסמים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 22%. הציון הזה די גרוע. נסו סלט צדפות, פרושוטו ומומוצ'ה, קבבוני צדפות עם סלק ופרושוטו, ו סקאלופ, שיטאקי ופרושוטו מחבת הפתעה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לעטוף כל צדפה עם פרוסה דקה של פרושוטו מאובטח עם קיסם.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
צדפותצדפות
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
2
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים את הצדפות לתוך המחבת ומבשלים כ -2 דקות מכל צד. מתבלים כל צד בפלפל בזמן הבישול. לאחר שכל צד טוגן, מפזרים את היין הלבן מעל הצדפות, ומבשלים עוד 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
צדפותצדפות
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוציאים את הצדפות מהתבנית לניקוז על מגבות נייר. כאשר מקורר מעט, להעביר מגש הגשה, ולהסיר את קיסמים לשרת.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קיסמיםקיסמים
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר. שרדונה וצ ' נין בלאן הם משחקים נהדרים עבור צדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלך מותאמות לבייקון או בשרים נרפאים אחרים, נסה פינו נואר צונן קלות. כרמי עמק וילמט דיז ' ון שיבוט שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
עמק וילמט כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
עמק וילמט כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
האף נפתח בניחוחות של לימון, אגס, אגוזי לוז ודבש. הזר עובר ללגימה שמנת בעלת גוף בינוני המציעה טעמים של תפוז, שמנת מתוקה, וניל, קרמל וציפורן. איזון חומציות משאיר את היין מרענן, עם גימור מתמשך ואידיאלי עבור זיווג מזון.זוג עם מנות פירות ים עשירות כמו שרימפס בגריל או סקמפי פירות ים, פשטידת סיר עוף או מרקים שמנת, מנות אורז או תפוחי אדמה, סלטים טריים עם ויניגרט וגבינות קשות כמו צ ' דר לבן מיושן.