קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 7 דק.
מנות12
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאדג'בסיסי של אמא

פאדג'בסיסי של אמא
פאדג'הבסיסי של אמא נטול גלוטן, ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 321 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -7 דקות. זה הביא לך את כלמתכונים. ראש לחנות ולקחת חלב מרוכז, אגוזים, וניל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל אסייתי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 17%. הציון הזה לא כל כך מרהיב. נסו האורז הספרדי של אמא, קציץ הבשר הטוב ביותר של אמא שלי, ו מאפינס הקישואים הטובים ביותר של אמא (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי עובד ממש טוב עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. מולדרבוש שנין בלאן עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מולדרבוש שנין בלאן
מולדרבוש שנין בלאן
אף עוצמתי של גויאבה, גרידת ליים ואגס בשל המוגן על ידי יערה ופריחת תפוז. חיך עסיסי עם פסיפלורה מפוארת, עוקב דרך האף ומסיים עם מאפייני אשכולית טארט. החומציות המרעננת מנוגדת בצורה מושלמת על ידי חיך אמצעי קרמי ותבלין עדין שמקורו באלון. וינטג ' 2011 הוא סגנון מונע פירות יותר שהוא רענן ויבש יותר בהשוואה לבציר 2010. יין נגיש להפליא כי הוא משקה בפה יותר.שותף עם רכיכות, טונה בגריל, סרדינים בגריל, עוף צלוי לימון ועשבי תיבול, או תבשילי ירקות.