קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

פאי אננס לימון

פאי אננס לימון
פאי אננס לימון לוקח בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 854 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 40 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 10. אם יש לכם אננס, שמנת, תערובת פודינג לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 60%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פאי אננס לימון, פאי אננס ולימון, ו עוגת גבינה אננס-לימון בשכבות.

הוראות

1
בקערה בינונית שלבו אננס עם מיץ, תערובת פודינג ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
אננס עם מיץאננס עם מיץ
תערובת פודינגתערובת פודינג
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים היטב וכף לקרום קרקר גרהם. מצננים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
קרום פאי קרקר גרהםקרום פאי קרקר גרהם

ציוד

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

עוגה בתפריט? נסה להתאים עם וין סנטו, ריזלינג קציר מאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. אתה יכול לנסות אנג ' ל קציר מאוחר ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
אנג ' ל קציר מאוחר ריזלינג
אנג ' ל קציר מאוחר ריזלינג
המלאך של מסינה הוף הוא יין קינוח פריך ומתוק, שנקטף מהבחירה האחרונה של ריזלינג כשהענבים כמעט צימוקים. מושלם עם פירות, עוגת גבינה וקינוחי שוקולד קלים ומתוקים.