קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי בטטה דרומי

פאי בטטה דרומי
אם יש לך מעטפת פאי 9 אינץ ' בלתי מוסוות, קרם של טרטר, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו פאי בטטה דרומי, פאי בטטה דרומי, ו פאי בטטה דרומי (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך1צביטהקמצוץ של טרטרקמצוץ של טרטר2ביצים, מופרדותביצים, מופרדות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי וחציחצי וחצי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר, ארוזסוכר חום בהיר, ארוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קנה, דורה או סירופ מייפל, אופציונליקנה, דורה או סירופ מייפל, אופציונלי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בטטות, קלופים וקפואים (כ -2 גדולים)בטטות, קלופים וקפואים (כ -2 גדולים)1קונכיית פאי 9 אינץ ' בלתי מעורפלת, תוצרת בית או מסחרית (מומלץ Pillsbury)קונכיית פאי 9 אינץ ' בלתי מעורפלת, תוצרת בית או מסחרית (מומלץ Pillsbury)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס8ריבס, קצוץ טרי או קפואקצפת טרייהקצפת טרייה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.