קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

פאי הרועים

פאי הרועים
פאי הרועים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.69 דולר למנה. מנה אחת מכילה 448 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. אם יש לכם מלח כשר, מרק עוף, קמח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. 352 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה אופייני למטבח הסקוטי. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 65%. הציון הזה מוצק. נסו פאי רועה פליאו, פאי רועים הודו קרמי (המכונה גם שאריות חג ההודיה פאי רועים!), ו פאי באטרפינגר (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מקלפים את תפוחי האדמה וחותכים לקוביות בגודל 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
3
מניחים בסיר בינוני ומכסים במים קרים. מניחים על אש גבוהה, מכסים ומביאים לרתיחה. לאחר הרתיחה, חשפו, הורידו את האש כדי לשמור על רתיחה ובשלו עד שהם רכים ונמחצים בקלות בעזרת מלקחיים, בערך 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מלקחייםמלקחיים
4
מכניסים את החצי וחצי והחמאה לכלי בטוח למיקרוגל ומחממים במיקרוגל עד לחימום, כ-35 שניות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
5
מסננים את תפוחי האדמה במסננת ואז חוזרים לסיר. מועכים את תפוחי האדמה ואז מוסיפים את החצי וחצי, החמאה, המלח והפלפל וממשיכים לרסק עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את החלמון עד לאיחוד טוב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חצי וחציחצי וחצי
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מחממים את התנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בזמן שתפוחי האדמה מתבשלים מכינים את המילוי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
8
מניחים את שמן הקנולה לתבנית מטגנת בגודל 12 אינץ ' ומניחים על אש בינונית גבוהה. לאחר שהשמן מנצנץ, מוסיפים את הבצל והגזר ומקפיצים רק עד שהם מתחילים לקבל צבע, כ -3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
גזרגזר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים את השום ומערבבים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
10
מוסיפים את הטלה, המלח והפלפל ומבשלים עד להשחמה ובישול, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כבשכבש
11
מפזרים את הבשר עם הקמח וזורקים לציפוי, ממשיכים לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
12
מוסיפים את רסק העגבניות, מרק העוף, ווסטרשייר, הרוזמרין, הטימין ומערבבים לאיחוד. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוכה, מכסים ומבשלים לאט 10 עד 12 דקות או עד שהרוטב מסמיך מעט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מרק עוףמרק עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוזמריןרוזמרין
רוטברוטב
טימיןטימין
13
מוסיפים את התירס והאפונה לתערובת הטלה ומורחים בצורה אחידה לתבנית אפייה מזכוכית בגודל 11 על 7 אינץ'. למעלה עם פירה, מתחיל סביב הקצוות כדי ליצור חותם כדי למנוע את התערובת מבעבע למעלה להחליק עם מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
תירסתירס
כבשכבש
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
מריתמרית
14
מניחים על תבנית חצי גיליון מרופדת על המדף האמצעי של התנור ואופים 25 דקות או סתם עד שתפוחי האדמה מתחילים להשחים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
15
מוציאים למתלה קירור לפחות 15 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2smallsגזר, קלופים וקוביות קטנותגזר, קלופים וקוביות קטנות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1זנים של פטריותזנים של פטריות2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים או קפואיםגרעיני תירס טריים או קפואים2ציפורןשום, טחוןשום, טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה טחוןטלה טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה אנגלית טרייה או קפואהאפונה אנגלית טרייה או קפואה2(יכול להיות או להרחיק)עלי רוזמרין קצוץ טריעלי רוזמרין קצוץ טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה russetתפוחי אדמה russet11 קילו קישואים,טרי קצוץ עלי טימיןטרי קצוץ עלי טימין2(יכול להיות או להרחיק)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר