קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

פאי ספגטי טורקיה

פאי ספגטי טורקיה
פשטידת ספגטי הודו עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. , מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 256 קלוריות , 26 גרם חלבון ו -6 גרם שומן כל אחת. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם חזה הודו טחון, זרעי שומר, רוטב עגבניות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 49% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פאי ספגטי טורקיה , פאי ספגטי טורקיה ופאי טורקיה וספגטי איטלקי .

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את ההודו, הפלפל הירוק והבצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים את רוטב העגבניות, הבזיליקום, זרעי השומר והפלפל. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 20-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
בינתיים מבשלים את הספגטי לפי הוראות האריזה; לנקז. מערבבים בקערה את הספגטי, תחליף הביצים, המרגרינה, גבינת הפרמזן ופתיתי הפטרוזיליה. יוצרים קרום ב-9 אינץ'. צלחת פאי מצופה בספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
תחליף ביצהתחליף ביצה
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
ספגטיספגטי
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
מערבבים 1/4 כוס גבינת מוצרלה לתוך תערובת ההודו; כף לתוך קרום ספגטי. מכסים ואופים ב-350 מעלות למשך 30 דקות. חושפים ומפזרים את יתרת גבינת המוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
ספגטיספגטי
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
אופים 15 דקות יותר או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
מניחים לעמוד 10 דקות לפני שחותכים לרצועות.

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומר, כתושזרעי שומר, כתוש149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה הודו טחוןחזה הודו טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)reduced-fat stick margarine, meltedreduced-fat stick margarine, melted80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת56אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מגורר חלק-גבינת מוצרלה רזה, מחולקמגורר חלק-גבינת מוצרלה רזה, מחולק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי1236 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)