קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

פאייה גן

פאייה גן
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם כורכום טחון, פפריקה, קישואים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון 77%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: מחבת פאייה מיקסטה (פאייה עם פירות ים ובשר), פאלן בין היתר-פאלן אנטרה-אוטרס, ו רכיכה פאייה (פאייה דה מריסקו) מ ' ספרד.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה, הקפיצו בצל בשמן למשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים אורז ושום; לטגן 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מוסיפים את תשעת המרכיבים הבאים; מערבבים היטב. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 25-30 דקות או עד שנוזל נספג והאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מערבבים פנימה את לבבות הארטישוק, העגבניות, האפונה והתירס; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
ל-4 לימונים, מיץ, מחולקיםל-4 לימונים, מיץ, מחולקים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול לבבות ארטישוק ארוזים במים, שטוף, סחוט וביתריכול לבבות ארטישוק ארוזים במים, שטוף, סחוט וביתר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפוא, מופשרתירס קפוא, מופשר3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה קפואה, מופשרת.שעועית ירוקה קפואה, מופשרת.0(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר ארוך ולא מבושלאורז גרגר ארוך ולא מבושל2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת2עגבניות שזיף, זרע וקצוץעגבניות שזיף, זרע וקצוץ1( חצילים)פלפל אדום מתוק, ג'וליאןפלפל אדום מתוק, ג'וליאן11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1( חצילים)קישואים, לרבעים לאורכו לחתוך לפרוסות 1/2 אינץקישואים, לרבעים לאורכו לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ