קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

פאן מטוגן טאקו שפמנון עם סלסה מנגו

פאן מטוגן טאקו שפמנון עם סלסה מנגו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טאקו שפמנון מטוגן מחבת עם סלסאן מנגו. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 247 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה מ SippitySup יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם כרוב, חמאה, טורטיות תירסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו טאקו שפמנון עם גבינת פימנטו איש סלסה אבטיח, שפמנון קריבי עם מנגו-סלסה שעועית שחורה, ו טאקו חזיר עם סלסה מנגו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות אספרטו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.