קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות7
מגזין

פאן מטוגן קייג'ון אמנון

פאן מטוגן קייג'ון אמנון
פאן מטוגן Cajun Tilapia דורש על 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 91 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. אם יש לך שמן חמניות, פלפל קאיין, תערובת פנקייק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פאן פריד Cajun Tilapia, פאן פריד Cajun Tilapia, ו הטילפיה המתובלת בקג'ון של נטלי מטוגנת בפאן-פריד.

הוראות

1
מערבבים את הביצים עם מיץ לימון.מערבבים את עשבי תיבול תבלינים פנקייק לערבב עם crumbsdredge הלחם בתערובת ביצה.ואז מעיל עם תערובת פירורי לחם לחלוטין.מחממים מספיק שמן במחבת לטגן במחבת נירוסטה.מטגנים עבור כ 3 דקות לכל צד בחום גבוה בינוני.אתה יכול לשחק עם נפח של לחם עשב לקמח / פנקייק יחס כדי לקבל האהוב הרצוי שלך.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
קצפת אגוז מוסקטקצפת אגוז מוסקט
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
(קיבלר)(קיבלר)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.