קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

פודינג אורז ליקר ביצים טבעוני

פודינג אורז ליקר ביצים טבעוני
פודינג אורז ליקר ביצים טבעוני נטול גלוטן, וללא לקטוז קינוח. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 718 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-167 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם קינמון טחון, מרגרינה ללא חלב, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: פודינג אורז חלמונה, פודינג אורז בסיר חרס עם חמוציות, ו קרואסון ביצה פודינג לחם עם סירופ קרמל ליקר ביצים.

הוראות

1
מניחים את האורז וכוס 1 של ליקר ביצים טבעוני בסיר בינוני ומבשלים על אש מתונה. שמור את זה רק מתחת לרתיחה במשך כ 5 דקות עד שהאורז ספג בעיקר את הנוזל, ולהוסיף את הסוכר, מלח, קינמון וצימוקים.מבשלים עוד 10 דקות בערך לפני הוספת הנוג הנותר, ולאחר מכן מבשלים עוד 5 עד 10 דקות, או עד התערובת הגיעה עובי הרצוי.מערבבים את המרגרינה ללא חלב רק כדי להמיס ולשלב, לקחת את הסיר של החום, ולשלב את הוניל.או שתגישו מיד בעודכם חמים, או שתתנו לו לשבת במקרר עד שהוא יתקרר ביסודיות.למעלה עם אגוז מוסקט מגורד טרי,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
סוכריות חמאה קשות מרוסקותסוכריות חמאה קשות מרוסקות
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות