קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות28
ציון בריאות0
מגזין

פונדו תפוח קרמל

פונדו תפוח קרמל
אם יש לך בערך 25 דקות לבלות במטבח, פונדו תפוח קרמל עשוי להיות סופר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. לקינוח הזה יש 171 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 28 מנות סועדים.. זה מושלם עבור ליל כל הקדושים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך תמצית ונילן, סוכר חום, חלב מרוכז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 8%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פונדו תפוחים קרמל-שוקולד, פונדו קרמל, ו פונדו קרמל.

הוראות

1
ב-3 קוואט כבד. בסיר, שלבו את החמאה, הסוכר החום, החלב, סירופ התירס והמים; מביאים לרתיחה על אש בינונית. מבשלים ומערבבים עד שמדחום ממתקים קורא 230 (שלב הברגה), בערך 8-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
ממתקיםממתקים
מיםמים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
3
מעבירים לסיר פונדו קטן או 1-1/2 קילו. סיר איטי; להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
סירסיר
4
מגישים עם פרוסות תפוח.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לממתקים תפוחים. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "