קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות4
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן בוטנים פריכים

פופקורן בוטנים פריכים
פופקורן בוטנים פריכים דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 800 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סודה לשתיה, פופקורן, סירופ תירס, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: פופקורן שביר, פופקורן שקדים פריכים, ו קלסי שוקולד פופקורן שביר.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערת זכוכית גדולה. מיקרוגל על 5 דקות גבוהות, להוסיף בוטנים, מיקרוגל 2 דקות יותר עם מיקרוגל 1,000 ואט. מיקרוגל 4 דקות יותר אם באמצעות מיקרוגל 700 ואט. מערבבים במרכיבים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
יוצקים לתוך מחבת ג 'לירול 15 - x 10 אינץ' חמאה; מחבת לנער להתפשט דק. מגניב עד מוצק, ולפרק לחתיכות. לאחסן במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה העליונה שלי לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רוזה מוגז זונין. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
שושנה מבעבעת
שושנה מבעבעת
זוהר, blushcolor עם perlage עדין מפתה נעים, אינטנסיבי, פירותי על האף; מעורר זיכרונות של פרחים wisteria ותפוחי Renetta מעורבב היטב נעים להפליא; רך וחלק על החיך עם הערות פרחוניות רמז של שקדיםמצוין כאפריטיף וליווי אידיאלי למתאבנים, ריזוטו, פרחי קישואים מטוגנים ודגים בגריל