קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן בייקון

פופקורן בייקון
פופקורן בייקון דורש בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. זה הר ד ' אובר יש 208 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן למנה. מתכון ללא גלוטן זה מגיש 10 . אם יש לכם מלח מתובל, גבינת צ'דר, גרעיני פופקורן לא קצוצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 2065 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים כף ציון של 31%. נסו שמפניה קרמל פופקורן & בייקון כמהין פרמזן פופקורן, יום חובב הפופקורן: פופקורן בייקון מייפל, ו פופקורן עם שומן בייקון, בייקון וסירופ מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מודדים את שומן הבייקון לסיר של 6 ליטר ומניחים על אש גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הוסף גרעיני פופקורן אחד או שניים כבודקים. כאשר גרעיני הבדיקה קופצים, מוסיפים את שאר הפופקורן ומכסים במכסה. כשהפופקורן מתחיל לצוץ, יש לנער את התבנית קדימה ואחורה כל הזמן כדי לשמור על הגרעינים הלא קצוצים בתחתית שם הם יכולים לקפוץ. כאשר הקפיצה מאטה, הסר את התבנית מהאש ותן לה לסיים לקפוץ.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני פופקורןגרעיני פופקורן
פופקורןפופקורן
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים את הפופקורן לקערה גדולה או לשק נייר. מתבלים במחצית מהמלח המתובל ומערבבים. טועמים לפני שמוסיפים עוד מלח אם רוצים. זורקים עם חתיכות בייקון וגבינת צ ' דר מגורדת לפינוק מיוחד במיוחד. אחסן שאריות בשקי ארוחת צהריים או בשקיות כריך.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה
מלח מתובלמלח מתובל
חתיכות בייקוןחתיכות בייקון
פופקורןפופקורן
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוז ' י נוצץ ויין מבעבע הם אפשרויות נהדרות לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר מנות ראשונות, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות סנטה מרגריטה נוצץ רוז. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -22 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה נוצץ רוז
סנטה מרגריטה נוצץ רוז
סנטה מרגריטה נוצץ עלה הוא יפה ורוד גוון. רצף עדין של ניחוחות פרחוניים שהועלו על ידי פירות לבנים ורמזים עדינים של פירות יער אדומים. רעננות תוססת וארוכת טווח על החיך לחוויית שתייה רב-תכליתית מבריקה שכולה קלילות וערעור שתייה קל.תערובת: 50% שרדונה, 45% גלרה (פרוסקו) ומלבק 5%