קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות38
ציון בריאות1
מגזין

פופקורן מצופה קרמל

פופקורן מצופה קרמל
פופקורן צ'אנקי קרמל יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 190 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 38 מנות. מתכון זה מ landolakes.com יש 137 אוהדים. אם יש לך סודה לשתיה, שוקולד צ'יפס, חמאת o ארץ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו פופקורן עם שמפניה קרמל וכמהין בייקון ופרמזן פופקורן, טוסט צרפתי עבה עם סירופ קרמל, ו פופקורן קרמל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרטיני ורוסי סודה רוזה. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מרטיני ורוסי רוז מוגז
מרטיני ורוסי רוז מוגז
בהשראת אזור פיימונטה המפורסם של איטליה, Martini & ROSSI Sparkling Rosé הוא יין ורוד אלגנטי. הוא מעוצב ממגוון ענבים, אשר נלחצים בעדינות כדי לשמור על ניחוחות ייחודיים, מעורר וצבע יפה.זה יין מבעבע יפה, עם ארומה מפתה הערות עדינות של פטל ורד בר, מוכיח אפריטיף מעולה, או לפיקניק עם חברים.