קושימומחה
מוכן ב14 שעות, 55 דק.
מנות24
ציון בריאות9
מגזין

פוקאצ'ה רב גרגרים עם עשבי תיבול ושום

פוקאצ'ה רב גרגרים עם עשבי תיבול ושום
המתכון רב גרגרים פוקאצ'ה עם עשבי תיבול ושום יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 14 שעות ו-55 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 169 קלוריות. מתאים ל-24 מנות. אם יש לך מלח, parmigiano-רג'יאנו, רוזמרין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו וופלים רב תבואה, וופלים רב תבואה, ו וופלים רב תבואה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 2 מחבתות, או רול ג 'לי, 1/4 גיליון, או 9 אינץ' מתכת מרובע
מרכיבים שתצטרך
ג'ליג'לי
גלולגלול
1
לטאטא את קמח החיטה המלאה, שיבולת שועל לחתוך פלדה, מים ושמרים בקערה בינונית. לכסות עם פלסטיק ולהניח בצד בטמפרטורת החדר במשך 12 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
מיםמים
שמריםשמרים
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
לטאטא את כל המטרה, חיטה מלאה, קמח שיבולת שועל, זרעי פשתן, שמרים, ומלח בקערה גדולה. הפוך באר במרכז ויוצקים את poolish, מים, ושמן זית. מערבבים את החומרים הרטובים לתוך הקמח עם כף עץ כדי להפוך את הבצק רופף מאוד דביק. לכסות במגבת מטבח ולתת לעמוד במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח שיבולת שועלקמח שיבולת שועל
שמן זיתשמן זית
זרעי פשתןזרעי פשתן
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
חיטהחיטה
שמריםשמרים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
כף עץכף עץ
מקציףמקציף
קערהקערה
2
להפוך את הבצק מהקערה על משטח עבודה משוריין היטב או מחצלת הכנה. מעיל את הידיים עם קמח ולחץ על הבצק לתוך מלבן 12 על ידי 8 אינץ ' (צד ארוך כלפיך). באמצעות מגרד ספסל, לקפל את הבצק כפי שהיית מכתב עסקי. (הבצק רטוב מאוד וזה אולי נראה מוזר, אבל פשוט לנוע במהירות עם מגרד ולקפל 1 קצה הבצק מעל השני. הקפד לצחצח כל קמח גלם מפני השטח של הבצק לפני שאתה לקפל על הקצה השני). תרסיס עם ספריי בישול ומכסה במגבת מטבח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מגרד בצקמגרד בצק
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
3
בואו לעמוד 30 דקות.
4
מקפלים את הבצק שוב כמו מכתב, ולנוח עוד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
מחממים את התנור ל 425 מעלות F. מחלקים את שמן הזית בין 2 מחבתות ומערבלים למעייל את המחבת. מחלקים את הבצק לשניים ומעבירים חתיכה לכל מחבת, הופכים את הבצק למעייל את שני הצדדים בשמן, ואז לוחצים על הבצק באופן שווה לתוך המחבתות. לפזר את השום, קורנית, רוזמרין מעל ולחץ את התוספות לתוך הבצק עם האצבעות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
שוםשום
בצקבצק
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
6
מפזרים מלח ים ומפזרים את הגבינה למעלה. (ראה הפתק של קוק.)
מרכיבים שתצטרך
מלח יםמלח ים
גבינהגבינה
7
אופים עד חום זהוב, על 20 עד 25 דקות. להחליק פוקצ ' ה מן המחבתות להתקרר על מדף.
מרכיבים שתצטרך
פוקצ ' הפוקצ ' ה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1צביטהצבטו שמרים יבשים פעיליםצבטו שמרים יבשים פעילים2(יכול להיות או להרחיק)שמרים יבשים פעילים (1/4 חבילת אונקיה)שמרים יבשים פעילים (1/4 חבילת אונקיה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח ים גסמלח ים גס28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 ארוחת זרעי פשתן כוס1/4 ארוחת זרעי פשתן כוס2(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין טרי sprig, קצוץ( אודותרוזמרין טרי sprig, קצוץ( אודות2(יכול להיות או להרחיק)זרדים עלי טימין טריים, קצוץ (אודותזרדים עלי טימין טריים, קצוץ (אודות6ציפורןשום, קצוץ בערךשום, קצוץ בערך50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס קמח שיבולת שועל1/2 כוס קמח שיבולת שועל92אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס פלדה לחתוך שיבולת שועל, לפעמים נקרא אירי או שיבולת שועל ויסקי1/2 כוס פלדה לחתוך שיבולת שועל, לפעמים נקרא אירי או שיבולת שועל ויסקי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Parmigiano-רג'יאנו, מגולח לחתיכות גדולותParmigiano-רג'יאנו, מגולח לחתיכות גדולות21אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפיות מלח בסדרכפיות מלח בסדר280אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 / / 4 כוסות קמח לכל המטרה unbleached, בתוספת נוספים לפי הצורך1 / / 4 כוסות קמח לכל המטרה unbleached, בתוספת נוספים לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (כ 110 מעלות F)מים חמים (כ 110 מעלות F)99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס קמח מחיטה מלאה3/4 כוס קמח מחיטה מלאה128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.