קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות17
סוגי מאכליםלחם
מגזין

פוקצ'ה בצל עשב

פוקצ'ה בצל עשב
את המתכון של פוקצ'ה בצל עשב ניתן להכין תוך כ-50 דקות . מנה אחת מכילה 103 קלוריות , 3 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . מתאים ל-16 ומחירו 12 סנט למנה מנות. זה עובד היטב בתור לחם. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם סוכר, פתיתי פטרוזיליה, בזיליקום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 68% . מתכונים דומים: פוקצ'ה בצל עשב , פוקצ'ה עשבונית ופוקצ'ה עשבונית .

הוראות

1
בתבנית מכונת לחם, הנח את 11 המרכיבים הראשונים לפי הסדר שהוצע על ידי היצרן. בחר את הגדרת הבצק (בדוק את הבצק לאחר 5 דקות של ערבוב; הוסף 1 עד 2 כפות מים או קמח במידת הצורך).
מרכיבים שתצטרך
1 עד 2 כפות מרווה טרייה טחונה1 עד 2 כפות מרווה טרייה טחונה
חבילה מעורבת פירות יבשים, קצוציםחבילה מעורבת פירות יבשים, קצוצים
פרמיג'אנו-רג'יאנו מגורר, בתוספת נתח להגשהפרמיג'אנו-רג'יאנו מגורר, בתוספת נתח להגשה
3 כוסות פרוסות אפרסקים קלופים טריים או קפואים לא ממותקים פרוסים, מופשרים3 כוסות פרוסות אפרסקים קלופים טריים או קפואים לא ממותקים פרוסים, מופשרים
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
2
בסיום המחזור, הופכים את הבצק על תבנית אפייה משומנת ומחוררים (הבצק יהיה דביק). בעזרת ידיים משומנות קלות, טפחו את הבצק ל-9 אינץ'. מעגל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה מעורבת פירות יבשים, קצוציםחבילה מעורבת פירות יבשים, קצוצים
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר עגבניות שרי1 ליטר עגבניות שרי
3
מברישים בשמן; מפזרים את הגבינה, הפטרוזיליה, המלח והפלפל. מכסים ומתפיחים במקום חמים עד להכפלה, כ-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כפית בזיליקום טרי טחון או בזיליקום יבש1/4 כפית בזיליקום טרי טחון או בזיליקום יבש
בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)
חסה ועגבניות פרוסות, לא חובהחסה ועגבניות פרוסות, לא חובה
חבילות קרקרים מלוחים ללא מלחחבילות קרקרים מלוחים ללא מלח
4
אופים ב-400 מעלות למשך 18-20 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
1/2 כוס קירשווסר1/2 כוס קירשווסר
5
חותכים לפלחים; להגיש חם.

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמיר עשבשמיר עשב11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים375אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות53אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים (70° עד 80°)מים (70° עד 80°)

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לפוקצ'ה. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ה-Piccini Chianti Classico עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
פיצ'יני קיאנטי קלאסיקו
פיצ'יני קיאנטי קלאסיקו
אודם בהיר עם נימה של סגול. תווי שזיף, סיגליות מתערבבים עם גרגרי בר שופעים ובשלים. מרחיב וחיים בחיך, עם תחושת פה קטיפתית מתמשכת. הסיומת הארוכה קבורה בפירות. יין רב תכליתי, המומלץ להגיש בטמפרטורה של 64ºF, נפלא עם בשרים אדומים עסיסיים, צלוי או צלוי.