קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

פטריות בסיר אחד וקארי תפוחי אדמה

פטריות בסיר אחד וקארי תפוחי אדמה
המתכון פטריות סיר אחד קארי תפוחי אדמה מוכן תוך כ 30 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, 30 כולו, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מנה אחת מכילה 213 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה, בצל, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו אחד-סיר פטריות וקארי תפוחי אדמה, קארי תפוחי אדמה ומרק פטריות, ו קארי פטריות, קארי אפונה פטריות דרום הודי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שלד גרונר Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.