קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

פטריות בר מוקפצות מעל פולנטה גבינה שמנת

פטריות בר מוקפצות מעל פולנטה גבינה שמנת
פטריות בר מוקפצות מעל פולנטה גבינה שמנת דורשות כ 1 שעה ו 50 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. צופה בדמות שלך? למתכון ללא גלוטן ופסקאטרי זה יש 1394 קלוריות, 66 גרם חלבון, ו 63 גרם שומן למנה. 134 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם ג'ינג'ר, עלי בזיליקום, עלי פטרוזיליה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 89%, וזה מצוין. מתכונים דומים: פטריות בר מוקפצות מעל פולנטה גבינה שמנת, פטריות מוקפצות עם פולנטה גבינה, ו פטריות מוקפצות עם פולנטה גבינה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
מחממים את שמן הזית בסיר על בינוני-גבוה. כששמן הזית חם מוסיפים 2 ענפי רוזמרין ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוציאים את הרוזמרין ומוסיפים את השאלוט.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
שאלותשאלות
3
מבשלים את השאלוט עד לשקיפות, כ -4 דקות, ואז מוסיפים את הפטריות ומקפיצים עד שהם משחררים את הנוזל שלהם, כ -8 דקות. מערבבים פנימה את היין הלבן ומביאים לרתיחה כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
פטריותפטריות
שאלותשאלות
4
מוסיפים 1/2 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל שחור ומבשלים במשך 3 דקות. מערבבים קורט פתיתי פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
מלחמלח
5
מעבירים את הפטריות לקערת הגשה ומקשטים בפטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מחממים את שמן הזית בסיר על אש בינונית-גבוהה. כשהשמן חם מוסיפים את הבצל ומקפיצים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את השום הקצוץ ומבשלים 3 דקות. מערבבים פנימה את ציר העוף ומביאים לרתיחה, ואז מוסיפים את האורגנו והבזיליקום. יוצקים לאט את הפולנטה ומערבבים כל הזמן עד שהפולנטה מסמיכה. מערבבים פנימה את השמנת הכבדה והפונטינה ומערבבים עד לקבלת מרקם חלק וקרמי. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
שמנת כבדהשמנת כבדה
אורגנואורגנו
פולנטהפולנטה
שוםשום
באזיל!באזיל!
3
מעבירים את הפולנטה לכלי הגשה ומקשטים בפרמזן ועירית.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פולנטהפולנטה
עיריתעירית
1
שלב את כל מרכיבי המרינדה בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
דווין את השרימפס על ידי חיתוך הגב במספריים והסרת הווריד. השאירו את השרימפס בקליפה. השתמש באצבעותיך כדי להפריד את הקליפה מצידי השרימפס ולהוסיף אותם למרינדה. מניחים בצד למרינדה במשך שעה 1. הגדר את טמפרטורת הגריל לבינונית-גבוהה ותן לו להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח
גרילגריל
3
שים את השרימפס על הגריל ומבשלים 2 עד 3 דקות מכל צד. מנמיכים את המרינדה שנותרה על מבער צד במחבת קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
4
מוציאים את השרימפס לפלטה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
5
מזלפים את המרינדה המופחתת ומקשטים בבצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מרינדהמרינדה

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צ'ילה טחוןפלפל צ'ילה טחון3(חוֹרֶף)3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק2(חוֹרֶף)עירית טחון, לקישוטעירית טחון, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגופן מגורדגופן מגורד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים וקצוציםעלי בזיליקום טריים וקצוצים2sprigsרוזמרין טרירוזמרין טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ2(חוֹרֶף)זנגביל טחוןזנגביל טחון1pintsכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, עם ראש על (כ -18 שרימפס)שרימפס, עם ראש על (כ -18 שרימפס)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר תפוזים (מומלץ Grand Marnier)ליקר תפוזים (מומלץ Grand Marnier)2(חוֹרֶף)גרידה כתומהגרידה כתומה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי אורגנו טריים קצוציםעלי אורגנו טריים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות צדפות לחתוך 1/2פטריות צדפות לחתוך 1/2596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוצים, לקישוטעלי פטרוזיליה קצוצים, לקישוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פולנטה מיידיתפולנטה מיידית1צביטהפתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ, לקישוטבצל ירוק קצוץ, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט קצוציםשאלוט קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות שיטאקה, נבעו וחתכו ב 1/2פטריות שיטאקה, נבעו וחתכו ב 1/206 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה