קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

פילאף האורז של שרה

פילאף האורז של שרה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו את פילאף האורז של שרה. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 221 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-6 גרם שומן. אם יש לכם חמאה, בצל, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מצוין של 23%. מתכונים דומים: פילאף אורז צנוברים (פיניון רייס פילאף), שרה ברנהרדט עוגות (שרה ברנהרדט-קגר) (דנית), ופילאף אורז תוצרת בית (אורז-א-רוני בריא).

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Bubbly Pink Moscato היחפה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה בתוספת פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!