קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות33
מגזין

פילה דגים פטריות-יין En Papillote

פילה דגים פטריות-יין En Papillote
פילה דגים פטריות יין En Papillote עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 242 קלוריות. אם יש לכם בס ים, פטריות, מעיינות של טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. נסו פילה סלמון en Papillote עם ירקות Julienne, Fish En Papillote, ו Fish En Papillote (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 Fpרפר את הקלף או נייר אלומיניום לקפל את הכיס.פילה דג העונה עם מלח ופלפל משני הצדדים
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פילה דגיםפילה דגים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
פילה פלצבו על פיסות אישיות של קלף או אלומיניום, העליון באופן שווה עם בצל האביב, פטריות, טימין.התחל לעשות את הקפלים על הנרתיק שלך לפני סגירת אותו לחלוטין, להוסיף את הקרם ויין.ודא שהשקית שלך אטומה היטב, והנח אותה על גיליון בישול.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
3
אופים במשך 12-15 דקות ומגישים מיד.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.