קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות53
מגזין

פילה חזיר עם רוטב צ'אטני פלפל אננס חריף

פילה חזיר עם רוטב צ'אטני פלפל אננס חריף
פילה חזיר עם רוטב צ'אטני פלפל אננס חריף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 282 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. איש מערות זה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני משמש 6 . זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לך בשר חזיר, מיץ תפוזים, מלח ופלפל, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 81%. הציון הזה מרהיב. נסו פילה חזיר עם רוטב פלפל אדום, בשר חזיר עם רוטב עגבניות ופלפל, ו דבש חזיר מזוגג עם רוטב אננס מלון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלסיוס חזיר העונה עם מלח ופלפל; מברשת עם חרדל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים בתבנית צלייה ואופים עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל 145 מעלות פרנהייט, בערך 35 עד 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
3
מוציאים מהתבנית ומניחים לנוח 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים יחד צ ' אטני ומיץ תפוזים בסיר קטן; מחממים על נמוך עד לחימום. פורסים פילה לתוך מדליונים ומגישים עם רוטב. למעלה עם עשבי תיבול, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
רוטברוטב
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם אפשרויות נהדרות עבור בשר חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. חברת היין המהפכה אל ליברה מלבק עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
חברת היין המהפכה אל ליברה מלבק
חברת היין המהפכה אל ליברה מלבק
אל ליברה בהשראת ימי הגבורה של מהפכת מאי בארגנטינה. מהפכה זו הייתה המאבק למען זכויות העם וחירותו משלטון קולוניאלי. אנו מקדמים וחוגגים את החופש הזה ברחבי העולם. אנא הצטרפו אלינו תוך הרמת כוס לאל ליברה. מלבק פירותי וטעים, בצבע בורדו עמוק וניחוחות מרגשים של פירות יער אדומים עם תווים עדינים של טבק. טעמי דובדבן שחור ופירות אדומים משלימים בתווים עשבוניים קלים המובילים לגימור רך ומאוזן.