קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

פיצה מתאבן גבינה כחולה

פיצה מתאבן גבינה כחולה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו פיצן מתאבן גבינה כחולה. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 112 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם גבינת פרמזן, עגבניות שזיפים, אבקת שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 20%, וזה לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מתאבן גבינה כחולה בייקון, עוגת גבינה כחולה מלוחה {מתאבן}, ו טארט מתאבן תאנה וגבינה כחולה.

הוראות

1
מחלקים בצק לחם לשניים. לחץ על כל אחד ל-12 אינץ'. פיצה פאן מצופה בישול תרסיס; לבנות קצוות מעט. דוקרים בצק מספר פעמים בעזרת מזלג. מכסים ומניחים לתפוח במקום חמים למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מחבת פיצהמחבת פיצה
2
מברישים בצק בשמן.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
3
שלב את הבזיליקום, האורגנו ואבקת השום; מפזרים מעל בצק.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אורגנואורגנו
באזיל!באזיל!
בצקבצק
4
אופים בחום של 425 למשך 10 דקות. מסדרים בצל ועגבניות על קרום; מפזרים גבינות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
קרוםקרום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים 8-10 דקות יותר או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קו הרוחב לרמנדייר-ברנייר אקסטרה ברוט עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.