קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות82
מגזין

פיצה צ'ילי דוג

פיצה צ'ילי דוג
פיצה צ'ילי דוג עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 2123 קלוריות, 75 גרם חלבון ו 109 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %63 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. לכו לחנות ותביאו ביסקוויק, צ'ילי, נקניקיות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מובא לך על ידי Food.com. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב דיאט. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 94%. מתכונים דומים: פיצה תוצרת בית כלב ציפור, פיצה זונה TJ (צ'יפוטלה ברביקיו ואננס צ' ילי מתוק + Jalapeño פיצה עם בייקון), ו נקניקייה צמחונית קלויה.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.