קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

פיצת נקניק ופלפל בגריל

פיצת נקניק ופלפל בגריל
פיצה נקניק ופלפל בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 289 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, נקניק הודו, גבינת מוצרלה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. . , שהוא מוצק. נסו פיצה עם נקניקייה בגריל דק ופלפל., פיצת נקניק ופלפל מעושנים בגריל, ו פיצת נקניק בגריל עם סלט פלפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
גז חום או גריל פחם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מניחים נקניקיות על גריל מעל חום בינוני. כיסוי גריל; לבשל 18 עד 20 דקות, מפנה מדי פעם, עד כבר לא ורוד במרכז. מגניב 5 דקות; לחתוך בזווית לפרוסות 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
בינתיים, לחתוך 18x12 אינץ ' גיליון של רדיד כבד חובה; מקום על גיליון עוגיות גדול. תרסיס רדיד עם ספריי בישול. לפרוש בצק על נייר כסף. החל במרכז, לחץ את הבצק לתוך מלבן 14x10 אינץ'. ריסוס בצק עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
הפוך את הבצק למלבן ישירות על מתלה גריל; לקלף את נייר הכסף, ולהחזיר לסדין עוגיות, מרוסס בצד למעלה. קוק שנחשף על גריל גז מעל חום בינוני-נמוך או על גריל פחם 4 עד 6 אינץ ' מגחלים בינוני-נמוך 2 עד 4 דקות או עד התחתונה הוא חום זהוב. (Watch בזהירות כדי למנוע שריפה.) עם טרנר פנקייק מתכת רחב, להפוך את הקרום מעל. לבשל 1 עד 2 דקות יותר או עד התחתון מוגדר אבל לא חום. בזהירות להסיר מן הגריל; מקום משחימים בצד על נייר. סגור גריל.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
קרוםקרום
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
קרום העליון באופן שווה עם רוטב פיצה, בזיליקום, 1 3/4 כוסות של הגבינה, נקניקיות הודו ופלפל פעמון. למעלה עם הנותרים 1/4 כוס גבינה. תחליקי פיצה מנייר כסף על גריל. כיסוי גריל; לבשל 3 עד 5 דקות יותר או עד הקרום הוא חום זהוב גבינה מותכת. כדי לשרת, לחתוך ל 6 שורות יש כל תוספות מוכנות ללכת-הטבחים הקרום במהירות. אם הקרום מתבשל מהר מדי, להעביר את הפיצה לחלק קריר יותר של הגריל, או להפחית את החום.
מרכיבים שתצטרך
נקניק הודונקניק הודו
פלפלפלפל
רוטב פיצהרוטב פיצה
גבינהגבינה
קרוםקרום
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון