קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

פלפל לימון וקיש זית

פלפל לימון וקיש זית
פלפל לימון וקיש זית יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 545 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 52 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו חלב, מלח, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: קרם מאייר לימון ופלפל שחור קיש, בס מפוספס פראי מאודה עם פלפל צהוב Romesco, פלפל אדום-תבלין שחור ופטרוזיליה-שמן שום, ו פשטידת זית עגבניות.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מוטון צוער בורדו רוז'. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.