קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק גרמני השני

פנקייק גרמני השני
פנקייק גרמני השני יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 231 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לכם חמאה, ביצים, חלב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מכלמתכונים יש 887 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 44%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: פנקייק גרמני, פנקייק גרמני, ו פנקייק גרמני.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). ממיסים חמאה בתבנית אפייה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה בינונית מערבבים קמח, חלב, ביצים ומלח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים את התערובת לתבנית האפייה המוכנה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים על מתלה מרכזי בתנור שחומם מראש למשך 30 עד 40 דקות, עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג הגרמני משתלב נפלא עם פירות ים ושניצל, ואילו אדום גרמני כמו דורנפלדר משתלב היטב עם בשר בקר ובשר ציד. ויינגוט פריץ ווינדיש היימרשהיימר רוטנפלס דורנפלדר עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
ויינגוט פריץ ווינדיש היימרשהיימר רוטנפלס דורנפלדר
ויינגוט פריץ ווינדיש היימרשהיימר רוטנפלס דורנפלדר
יין טעים מאוד, חזק של ארומה בולטת וצבע אדום כהה עשיר. יש לו טעם טעים של דובדבנים, פירות יער אדומים ושזיפים עם טאנינים הגונים וחלקים. המתיקות שלו נעימה והרמונית, מה שהופך אותה למהנה לאוהבי יינות לא יבשים מדי.בן לוויה טעים לקינוחים וגבינה, אך גם למנות ברביקיו ומעושנות. זהו גם יין להנאה וכובע לילה טעים מאוד