קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות9
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק סנטה

פנקייק סנטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחה בבוקר, אז תנו הזדמנות ל פנקייק סנטה. מנה אחת מכילה 570 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים. לכו לחנות והרימו תערובת ביסקוויטים / אפייה, קצפת בפחית, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 39%. הציון הזה די גרוע. נסו חום רציני: לביבות צ'ילה ירוקות בסגנון סנטה פה, סנטה פה ננומטר: ג'לפנו מרגריטה {} ומלון סנטה פה, ו משקה הלילה של סנטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו תערובת אפייה וקינמון. בקערה קטנה מקציפים את הביצים, החלב והווניל; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
תערובת אפייהתערובת אפייה
קינמוןקינמון
ונילוניל
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים את הבלילה על ידי 1/4 כוסות על מחבת חמה משומנת. הופכים כאשר נוצרות בועות מעל; מבשלים עד שהצד השני חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים לביבות על צלחות בודדות. לעיני סנטה, הניחו שתי פרוסות בננה על כל לביבה; למעלה עם שוקולד צ ' יפס. לאוזניים חותכים את פרוסות הבננה הנותרות לשניים; מניחים משני צידי הפנקייק. לאף, הסר תשעה דובדבנים ממילוי הפאי; מניחים אחד במרכז כל לביבה. כפית 1/4 כוס פאי מילוי מעל פנקייק עבור כובע. השתמש בקצפת כדי לרסס את הזקן, שולי הכובע והפונפון.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
מילוי פאימילוי פאי
שוקולדשוקולד
דובדבניםדובדבנים
בננהבננה