קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

פסטה פנה שיכורה

פסטה פנה שיכורה
פסטה פנה שיכורה עשויה להיות רק התוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם חמאה, רוטב עגבניות, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 34%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו פנה אל 'ארביאטה {פסטה פנה פיקנטית} - 50 נשים מחליפות משחק באוכל-רות רוג' רס ורוז גריי, פסטה של פטריות בר שיכורות, ו אחת-מחבת ארבע גבינה מיובש עגבניות ותרד שיכור פסטה לאפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית - גבוהה מוסיפים את השמן לתבנית ומחממים עד סף העישון. לאחר מכן מוסיפים את הבצל ומנמיכים את האש לבינונית, מבשלים עד שקיפות, 2 עד 3 דקות. לאחר שהבצל מבושל, מוסיפים מחצית מהפרושוטו והשום תוך ערבוב לבצל. לאחר מכן הוסיפו את הוודקה כדי להמיס את התבנית ואפשרו לאלכוהול להתבשל.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
אלכוהולאלכוהול
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
לאחר מכן, מוסיפים את רוטב העגבניות, השמנת וציר העוף, מבשלים 4 עד 5 דקות להפחתת הנוזל בחצי להניב 1 כוס. לאחר מכן, מוסיפים את הפסטה, מערבבים לתוך רוטב שמנת ומחממים את הפסטה. מסיימים עם החמאה, מערבבים שוב, ואז מסירים מהאש וחלק לקערות. מסיימים עם הגבינה,הפטרוזיליה ושאר הפרושוטו.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
רוטב שמנתרוטב שמנת
פרושוטופרושוטו
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פנה, מבושלפסטה פנה, מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדוליםעלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדולים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרושוטו חתוך דק, פלאש מטוגן ב -2 מנותפרושוטו חתוך דק, פלאש מטוגן ב -2 מנות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום ז'ולייןבצל אדום ז'וליין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני