קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות93
מגזין

פסטה פרימברה

פסטה פרימברה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים,אז נסו פסטה פרימוורן. למנה העיקרית הזו יש 472 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. מתכון זה מאוכלרשת יש 26 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם יש לכם פלפל חריף, עלי פטרוזיליה, שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מרהיב של 97%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון פסטה פרימברה, פסטה פרימברה, ו פסטה פרימברה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את השמן במחבת מטגנת גדולה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים שום עד רך, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים פלפלים ומבשלים עד שהם מתחילים להתרכך, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
4
מוסיפים פטריות, אספרגוס ועגבניות ומבשלים עד לריכוך, 5 דקות נוספות. מערבבים בקמח ומבשלים עוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
פטריותפטריות
עגבנייהעגבנייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
מוסיפים ציר עוף, חלב, מלח ופלפל ומביאים לרתיחה; מצמצמים לרתיחה ומבשלים עד שהנוזל מסמיך מעט, כ -5 דקות. מערבבים רצועות גזר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
גזרגזר
חלבחלב
6
בינתיים מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה; מסננים, שומרים 1/2 כוס מי פסטה. זורקים פסטה עם ירקות ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ירקירק
פסטהפסטה
רוטברוטב
7
מוסיפים מי פסטה, במידת הצורך, כדי לשחרר את התערובת.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
8
מגישים מעוטרים בפרמזן, פטרוזיליה ובזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!

ציוד

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אחוז חלב1 אחוז חלב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס דק, גזוז וחתוך לחתיכות 2 אינץאספרגוס דק, גזוז וחתוך לחתיכות 2 אינץ6אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עלי בזיליקום גרוסיםעלי בזיליקום גרוסים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור חתוכות כוספטריות כפתור חתוכות כוס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר גדול קלוף פרוס לרצועות עם קולף (על 2 סרטי גזר כוסות)גזר גדול קלוף פרוס לרצועות עם קולף (על 2 סרטי גזר כוסות)149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ענבים או עגבניות שרי, פרוס 1/2 (6 אונקיות)ענבים או עגבניות שרי, פרוס 1/2 (6 אונקיות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרה, מומס ב 3 כפות מיםקמח לכל מטרה, מומס ב 3 כפות מים3ציפורןרוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לינגוויני מחיטה מלאהלינגוויני מחיטה מלאה2366 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף דל נתרןציר עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס פרמזן מגוררת1/2 כוס פרמזן מגוררת2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים1פלפל אדום, ניקה, זרע לחתוך לרצועות (6 אונקיות)פלפל אדום, ניקה, זרע לחתוך לרצועות (6 אונקיות)1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לפסטה פרימוורה. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. חברת היין דריסקול טילט זינפנדל עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
דריסקול יין קו טילט זינפנדל
דריסקול יין קו טילט זינפנדל
עם אדמת צ ' ריהאוס שהיא עפר חול שמקורו בגראניט מפורק וקרקע דל ברבה היא חול טהור, שני הכרמים תורמים רכיבים שונים לחלוטין לתערובת. שריהאוס נועז עם חומציות יפה ודל ברבה חריף עם יותר פירות אדומים. שניהם באים יחד כדי להפוך את זינפנדל קליפורניה שלנו טעים לחלוטין.