קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות6
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פרפאי בוטנים שוקולד

פרפאי בוטנים שוקולד
פרפייט בוטנים שוקולד לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 2. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 12 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 311 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לכם מיץ לימון, חלב מרוכז, גבינת שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 34%. הציון הזה לא כל כך מדהים. פרפיטים של חמאת בוטנים שוקולד, חמאת בוטנים ופרפיטים שוקולד, ו ג'לי שוקולד-חמאת בוטנים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחלקים ופלים כתושים בין שתי כוסות פרפה. בקערה קטנה מקציפים את החלב, גבינת השמנת, חמאת הבוטנים, מיץ הלימון והווניל. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף. כף מעל ופלים כתושים. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה. רגע לפני ההגשה מזלפים סירופ ומפזרים בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
עוגיות סנדוויץ' מלבניות מלבניותעוגיות סנדוויץ' מלבניות מלבניות
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפרפה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. מוסקטו ורוד תוסס יחף עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד מבעבע יחף הוא מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. הכי מוגש צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה מבעבע יש ניחוחות וטעמים של יסמין מנדרינית כתום משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!