קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

פרצוף מצחיק מיני פיצה צמחונית

פרצוף מצחיק מיני פיצה צמחונית
המתכון פרצוף מצחיק מיני Veggie Pizzan מוכן בערך 20 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, ידידותי למפת מזון וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 145 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו התפשטות גבינת שמנת גן, כריך שטוח, ירקות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו טוסט עם פרצוף מצחיק, פרצוף מצחיק פרנקים, ו Cheesers פרצוף מצחיק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים כריך דק עם ממרח גבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
ממרח גבינת שמנתממרח גבינת שמנת
דק כריךדק כריך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
מסדרים ירקות טריים על גבינת שמנת כדי ליצור פרצוף מצחיק.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.