קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
מגזין

פשטידות פירות יער יוגורט

פשטידות פירות יער יוגורט
אם יש לך על 10 דקות לבלות במטבח, פשטידות פירות יער יוגורט יכולות להיות מדהים חלב חינם מתכון לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 6 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 384 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-17 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו קצפת ציפוי, אוכמניות ופטל, קליפות טארט קרקר גרהם פרט, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 43%, וזה טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם עוגות ברי, מיני פשטידות פירות יער, ו ברי מיני פשטידות.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים יוגורט ותוספת מוקצפת עד לאיחוד. כף לקליפות טארט. מכסים ומקפיאים למשך 20 דקות או עד להתייצבות. למעלה עם פירות יער.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
טארט קונכיותטארט קונכיות
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

פאי עובד ממש טוב עם וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה. יינות אלה הם כל מתוק, וזה חשוב מאז היין צריך בדרך כלל להיות מתוק יותר מאשר האוכל שאתה זיווג עם זה. נהר הנחש המאוחר קציר ריזלינג עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
עשוי מהענבים שנותרו לתלות על הגפן בכרם עמק ארנה האחוזה שלנו, ריזלינג קציר מאוחר הוא יין הקינוח המקורי שלנו. לשנת 2011 שלנו יש אף סיד עם שמץ של מינרלים וגימור דבש. תיהנו מיין זה עם קינוחים על בסיס פירות או כאפריטיף מרענן.