קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פשטידת הבטטה של ננה

פשטידת הבטטה של ננה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו את פשטידת הבטטה של ננה. מתאים ל-8 ומחירו 88 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 495 קלוריות, 7 גרם חלבון ו-22 גרם שומן. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה הדרומית הזו. אם יש לכם קליפת פאי, ביצים, אגוז מוסקט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון ספונקולרי של 33%, המנה הזו לא כל כך אדירה. נסו קערת שייק בטטה, סלט תפוחי אדמה של ננה, וכרוב חמוץ מתוק של ננה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, יין מבעבע, יציאה, ריזלינג, Moscato Dasti, Zinfandel

שמנת שרי, יין מבעבע ופורט הם הבחירות המובילות שלי לפשטידת בטטה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ריזלינג יבש של Red Tail Ridge Estate. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
ריזלינג יבש של Red Tail Ridge Estate
ריזלינג יבש של Red Tail Ridge Estate
ניחוחות של מיץ ליים, לימון מאייר, נקטרינה וג'ינג'ר מסוכר. תווים מינרליים רכים יותר עם וניל ואגס עלום ואחריהם מעט פירות ים. בחיך, יותר פירות ליים ואבן נוכחים, יחד עם אננס מיובש, חמוציות לבנות ונגיעות של תבלינים חומים. החומציות פוגעת באמצע החך, מרימה את המרקם ממלא הפה ומרחיבה את הגימור עם פרחים לבנים וגויאבה.