קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

פשטידת חזיר עם קרום לחם תירס

פשטידת חזיר עם קרום לחם תירס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פשטידת חזיר עם קרום לחם תירס. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 754 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ופלפל, פלפלים צ'ילי, רוטב עגבניות, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 55 דקות. נסו בשר חזיר צלוי עם קרום לחם תירס מרווה, פשטידת עוף עם קרום פילו, ו פשטידת עוף פריך-קרום (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את תערובת החזיר: במחבת גדולה לבשל את הבצל ואת פלפל בשמן על חום נמוך בינוני, ערבוב, עד הבצל מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את החזיר, ומבשלים את התערובת על חום מתון, ערבוב לשבור את כל גושים, עד חזיר הוא כבר לא ורוד. מערבבים את רוטב העגבניות והדבק, תירס, כמון, אבקת צ ' ילי וקמח תירס, מתבלים במלח ופלפל שחור, כדי לטעום, ומבשלים את התערובת, ערבוב מדי פעם, במשך 30 דקות. כפית את התערובת לתוך תבשיל 2 1/2 ליטר רדוד. התערובת עשויה להתבצע 1 יום מראש ונשמר, מכוסה ומקורר.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
3
הפוך את ציפוי: לתוך קערה לנפות יחד את הקמח, קמח תירס, סוכר, ואבקת אפייה, להוסיף את החמאה, חלב, ביצה, ומערבבים את הבלילה עד שהוא פשוט משולב. מערבבים במונטריי ג 'ק ופלפלי צ' ילה ושחרר את הבלילה על ידי כפות גדולות סביב קצה התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
אופים את הפשטידה באמצע תנור מחוממת מראש 400 מעלות f. במשך 10 דקות, להפחית את החום ל 350 מעלות F, ולאפות את הפשטידה במשך 30 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מגישים חם, עם סלט מורכב.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אבקת אפייה כפולה משחקאבקת אפייה כפולה משחק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים ירוקים צ'ילה, מנוקזים וקצוציםפלפלים ירוקים צ'ילה, מנוקזים וקצוצים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תירס קפוא, מופשרחבילת תירס קפוא, מופשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר טחוןבשר חזיר טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ק מונטריי מגורדג'ק מונטריי מגורד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1פרוסההגשה הצעה: סלט מורכב של בצל אדום, מגזרים כתומים, ואבוקדוהגשה הצעה: סלט מורכב של בצל אדום, מגזרים כתומים, ואבוקדו6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסה ומקוררתחמאה לא מלוחה, נמסה ומקוררת2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.