קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות9
ציון בריאות31
מגזין

צ'אודר מנהטן בבישול איטי

צ'אודר מנהטן בבישול איטי
צ'אודר מנהטן בבישול איטי הוא מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, 30 שלם ומתכון פסקטארי עם 9 מנות. מנה אחת מכילה 80 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . תמורת 40 סנט למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מלח, גרגירי פלפל, גזר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כמזנון מאוד ידידותי לתקציב. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה האמריקאית הזו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-10 דקות . בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 73% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: סלואו סיר מנהטן צדפה צ'אודר , בישול איטי מנהטן סגנון צדפה צ'אודר ומנהטן צדפה .

הוראות

1
ב-3-Qt. בישול איטי, מערבבים את כל החומרים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8-10 שעות או עד שהירקות רכים. לזרוק עלה דפנה וגרגרי פלפל.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם בחירה מצוינת לחמין צדפה. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. פאלון פלייס לה קרוז שרדונה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-38 דולר לבקבוק.
פאלון פלייס לה קרוז שרדונה
פאלון פלייס לה קרוז שרדונה
שרדונה פרי בהיר קדימה עם תווים של תפוח ירוק, פרי טרופי, הדרים ורמז קל של עץ אלון צרפתי. תחושת הפה מדהימה וטעימה עם גימור חלק.