קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

צ'אטני עגבניות חמוציות

צ'אטני עגבניות חמוציות
צ'אטני עגבניות חמוציות הוא תבלין שמגיש 12. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בסביבות 2 גרם חלבון , 0 גרם שומן , ובסך הכל 125 קלוריות . תמורת 53 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . גשו לסופר וקנו שימורים של עגבניות, חמוציות, סוכר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 33% . הציון הזה גרוע למדי. אם אתם אוהבים את המתכון הזה, אולי תאהבו גם מתכונים כמו המרכיב הסודי (חמוציות): צ'אטני חמוציות עם תפוז וג'ינג'ר מתגבש , צ'אטני עגבניות בצל, איך מכינים צ'אטני עגבניות בצל וצ'אטני חמוציות .

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את כל החומרים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 20-25 דקות או עד שהחמוציות והצימוקים רכים, תוך ערבוב מדי פעם. מגניב. מכסים ומקררים 2-3 ימים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
צימוקיםצימוקים
ציוד שתשתמש בו
2 כפות תערובת תיבול ברביקיו2 כפות תערובת תיבול ברביקיו

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Famille Vincent Cremant de Bourgogne. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.