קושימומחה
מוכן ב7 שעות
מנות10
ציון בריאות11
מגזין

צ'ילי אזור אדום

צ'ילי אזור אדום
המתכון Red Zone Chili מוכן תוך כ-7 שעות והוא בהחלט אופציה סופר ללא גלוטן וללא חלב לחובבי אוכל אמריקאי. , אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 10 מנות. מנה אחת מכילה 289 קלוריות , 15 גרם חלבון ו -15 גרם שומן . אם יש לכם רוטב עגבניות Hunt's® - ללא תוספת מלח, בצל, סוכר חום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 44% , שהוא מוצק. מתכונים דומים: תחרות הצ'ילי השנתית העשירית: כניסה - צ'ילי אדום , פיצה פלפל אדום קלוי עם עגבנייה עם גבינת עיזים, בזיליקום ושמן צ'ילי אדום , וצ'ילי אדום .

הוראות

1
מניחים את כל המרכיבים בתנור איטי של 4 ליטר; מערבבים לאיחוד ביסודיות.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מבשלים על הגדרה נמוכה 6-1/2 שעות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)package Hebrew National® Beef Franks, slicedpackage Hebrew National® Beef Franks, sliced1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Ranch Style® Black BeansRanch Style® Black Beans425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Ranch Style® Pinto BeansRanch Style® Pinto Beans2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי Gebhardt® אבקת צ'ילי Gebhardt®1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ground sirloin beef, uncookedground sirloin beef, uncooked21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)finely chopped jalapeno chile with seedsfinely chopped jalapeno chile with seeds160אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות® Hunt ' s, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות® Hunt ' s, לא מצורפות149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)finely chopped poblano chile with seedsfinely chopped poblano chile with seeds227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות® Hunt ' S-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות® Hunt ' S-ללא תוספת מלח

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ'ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Bodegas Naveran Brut Cava עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
ל-Naveran Brut Vintage יש ניחוחות פרחוניים, לחם קלוי והדרים אקספרסיביים ומלאים. טעמי הדר ופירות אבן חריפים, עדינים, קלים ונקיים בחך בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה כשמפניה נהדרת. קאווה מאוד תכליתי כאפריטיף לפני הארוחה, לליווי קינוח לאחר מכן ו(הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. נברן ברוט וינטג' זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים עשירים בטעמים. הקאווה הזו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלת פנים ואירועי "עמידה" אחרים.