קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

צ'ילי דל פחמימות פשוט תוצרת בית ללא שעועית

צ'ילי דל פחמימות פשוט תוצרת בית ללא שעועית
צ'ילי דל פחמימות תוצרת בית פשוט למחצה ללא שעועית הוא מתכון אמריקאי שמגיש 6. תמורת $1.39 למנה, מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? המתכון הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי ל-Fodmap ושלם 30 מכיל 398 קלוריות, 27 גרם חלבון ו-31 גרם שומן למנה. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך כ-45 דקות. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם תערובת צ'ילי, בשר טחון, פחיות עגבניות של כ-14 oz וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 47%. מתכונים דומים: פראפוצ'ינו תוצרת בית בריא וניל (ללא סוכר, דל פחמימות, דל שומן, עשיר בחלבון), צ'ילי דל פחמימות ללא שעועית - ללא גלוטן, וצ'ילי דל פחמימות ללא שעועית - ללא גלוטן.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הן אפשרויות נהדרות לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.