קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות15
מגזין

צ'ילי חריף של אליסה

צ'ילי חריף של אליסה
המתכון לצ'ילי חריף של אליסה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך תוך כ-3 שעות ו-30 דקות. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 132 קלוריות, 6 גרם חלבון ו-2 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב בתור ארוחה זולה למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לכם מלח ופלפל, רוטב טבסקו, פתיתי פלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב. עם ציון ספונקולרי של 51%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את מקרון קוקוס קינואה של אליסה, תחרות צ'ילי שנתית 7: כניסה - צ'ילי חריף וצ'ילי חריף.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ'ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את Bodegas Naveran Brut Cava. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
ל-Naveran Brut Vintage יש ניחוחות פרחוניים, לחם קלוי והדרים אקספרסיביים ומלאים. טעמי הדר ופירות אבן חריפים, עדינים, קלים ונקיים בחך בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה כשמפניה נהדרת. קאווה מאוד תכליתי כאפריטיף לפני הארוחה, לליווי קינוח לאחר מכן ו(הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. נברן ברוט וינטג' זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים עשירים בטעמים. הקאווה הזו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלת פנים ואירועי "עמידה" אחרים.