קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

צ'ילי קון קוואסו

צ'ילי קון קוואסו
צ'ילי קון קווסו הוא מאכל שמגיש 24. תמורת 52 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו מכיל 233 קלוריות, 7 גרם חלבון ו-14 גרם שומן למנה. מתכון זה אהוב על 81 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם שבבי טורטייה, עד 2 שיני שום, צ'ילי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין את זה. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 32%. הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: Chili Con Queso, Chili con Queso, ו-Chili con Queso Casserole.

הוראות

1
בסיר מטגנים בצל ושום בחמאה עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
גלידת וניל ופירות יער טרייםגלידת וניל ופירות יער טריים
1 כוס משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1 כוס משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
Hain מזונות מלח ים יודHain מזונות מלח ים יוד
ציוד שתשתמש בו
2-1/2 כוסות ירקות בתערובת קליפורניה2-1/2 כוסות ירקות בתערובת קליפורניה
2
מוסיפים צ'ילי; מבשלים ומערבבים במשך 5 דקות. מנמיכים את החום לנמוך. מוסיפים בהדרגה כמויות קטנות של גבינות וחלב; מערבבים עד להמסה לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 צ'ילי אדום או ירוק, טחוןל-2 צ'ילי אדום או ירוק, טחון
16 סוכריות עורבים16 סוכריות עורבים
3
מגישים חם עם צ'יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

ניתן לשלב צ'ילי עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Raptor Ridge Shea Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-46 דולר לבקבוק.
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
יין שרירי עם צד רך, הבציר הזה של שיאה מציג את עצמו עם ניחוחות של דובדבן שחור, שזיף כהה, סרספרילה, רמז לתפוז מנדרינה ובשרניות מפתה. המשיי הקדמי מוביל לפה מלא של דובדבן כהה, חמוציות ותבלינים. חומצות מוגברות וטאנינים חזקים מציעים התאמה לגיל ותוספת מעצרת למרתף שלך. שילוב עם: חזה ברווז מעושן תה עם סויה להפחתת דובדבנים וג'ינג'ר במרינדה טרי טיפ צלי חזיר אפוי עם זיגוג חמוציות.