קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

צ'ילי חזיר מהיר

צ'ילי חזיר מהיר
המתכון צ'ילי חזיר מהיר יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 30 דקות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 12. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 225 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לך סוכר, צ'ילי, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 33%. מתכונים דומים: צ'ילי מהיר עם בטטה ובשר חזיר, צ'ילי טורקיה צ' יפוטלה מהיר וקל לבישול צ'ילי, ו לחמניות בטן חזיר סו-וויד עם מיונז חזיר ומלפפונים כבושים מהירים.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים נקניק ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את שאר החומרים; מכסים ומבשלים במשך 20 דקות, תוך ערבוב לעיתים קרובות.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. בוליג-להנרט פייספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטרפצ ' ן הוא אחד הכרמים הפרטיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוסל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ומרוחקים הפונים דרומה המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. ריזלינגים מצוינים הם בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות מובהקת של סלע וחומציות מאוזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, המציג מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.