קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

צ'ילי מק

צ'ילי מק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילי מק. במנה עיקרית זו יש 299 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם שיני שום, פלפל, רסק עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די טוב. נסו סיר אחד הודו צ'ילי מק + וידאו, מקרוני וגבינה טבעוני הטוב ביותר, ו מקרוני וגבינה טבעוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים הראשון 4 מרכיבים בתנור הולנדי גדול על חום בינוני גבוה עד השחמה, ערבוב כדי להתפורר בשר בקר.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מסננים היטב; לנגב טיפות מחבת עם מגבות נייר. החזרת תערובת בשר למחבת; מערבבים במקרוני וב-9 המרכיבים הבאים (מקרוני דרך רסק עגבניות). מביאים לרתיחה; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 20 דקות, ערבוב מדי פעם. כף על כל אחד 8 צלחות; למעלה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוטשעועית, סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, לא מצוחצחים וקצוציםעגבניות שלמות, לא מצוחצחים וקצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות מקרוני מרפק מבושל (על מבושל)כוסות מקרוני מרפק מבושל (על מבושל)248אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס כל הקרנל, סחוטתירס כל הקרנל, סחוט3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרקע עגולהקרקע עגולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר חדה מגורר כוסגבינת צ'דר חדה מגורר כוס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')