קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

צ'ילי סיר איטי בריא

צ'ילי סיר איטי בריא
צ'ילי סיר איטי בריא יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.63 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 23 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל של 222 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -50 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -24 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם מרק ירקות, כוסברה, פלפל כתום, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במיץ ליים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אוכל מלאך ליים עם זיגוג ליים ופיסטוקים כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. הציון הזה די טוב. נסו צ'ילי סיר איטי בריא, לחם תירס איטי בריא ולח, ו בריא 5-מרכיב איטי סיר גרנולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את העוף וההודו בסיר גדול על אש בינונית ומבשלים עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים לסיר איטי של 4 ליטר יחד עם השעועית, המרק, רוטב העגבניות, העגבניות המבושלות, מיץ ליים, סלרי, תירס, פלפלים, ג 'לפנו, בצל, כוסברה, שום, אבקת צ' ילי וכמון. אתה יכול לבשל גבוה לצ ' ילי מהיר יותר שיהיה מוכן בעוד 3 שעות. או שאתה מבשל על נמוך במשך 6 שעות. להגדיר את חיוג, ליהנות שלך יום ולחזור הביתה לארוחה בריאה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות
פלפלפלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
שעועיתשעועית
מרקמרק
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כמוןכמון
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי שעועית שחורה קטנהשימורי שעועית שחורה קטנה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב עגבניות אורגני דל נתרן משומררוטב עגבניות אורגני דל נתרן משומר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא כלוב ללא עצמות, בשלישיתחזה עוף ללא כלוב ללא עצמות, בשלישית2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס (קפוא, משומר או טרי)תירס (קפוא, משומר או טרי)2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי שעועית לבנה צפונית גדולהשימורי שעועית לבנה צפונית גדולה1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חלפיניו טרי, טחוןחלפיניו טרי, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טחון lean טורקיהטחון lean טורקיה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף1פלפל כתום, קצוץפלפל כתום, קצוץ1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות לא נתרן מבושלשימורי עגבניות לא נתרן מבושל9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאין נתרן / מרק עוף או ירקותאין נתרן / מרק עוף או ירקות1פלפל צהוב, קצוץפלפל צהוב, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אביניו קאווה ברוט רזרבה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
אביניו קאווה ברוט רזרבה
אביניו קאווה ברוט רזרבה
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין רענן ותוסס.