קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות22
מגזין

צ'ילי קקאו שיקגו של אד (צ' ילי שוקולד )

צ'ילי קקאו שיקגו של אד (צ' ילי שוקולד )
מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו כוסברה, פלפל, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. מתכונים דומים: קקאו וצ'ילי שפשף צלעות חזיר, קקאו-קפה-צ'ילי מתובל חזיר עם אגס תפוח צ' אטני, ו 6th תחרות צ'ילי שנתית: ערך # 3 - Titletown Tailgate צ' ילי + תפריט שבועי.

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל מתוק (1 פלפל שלם, קצוץ או קצוץ, כל צבע)פלפל מתוק (1 פלפל שלם, קצוץ או קצוץ, כל צבע)11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום (להשאיר את זה נפרד אם אתה רוצה להתאים את המתיקות של הצ'ילי שלך)סוכר חום (להשאיר את זה נפרד אם אתה רוצה להתאים את המתיקות של הצ'ילי שלך)2קילוגרםאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול1גזר (קצוץ או קצוץ)גזר (קצוץ או קצוץ)11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2ביוןסלרי (קצוץ או קצוץ)סלרי (קצוץ או קצוץ)2(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי מקסיקניתאבקת צ'ילי מקסיקנית11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר או 2 אונקיות שוקולד מרירשוקולד מריר או 2 אונקיות שוקולד מריר11 קילו קישואים,כוסברה מיובשתכוסברה מיובשת2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת4שיני שום (טיפשיות מרוסקות)שיני שום (טיפשיות מרוסקות)2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון (אתה יכול למעשה להשתמש בכל שילוב בשר טחון, טורקיה, עוף, חזיר, נקניק איטלקי)בשר טחון (אתה יכול למעשה להשתמש בכל שילוב בשר טחון, טורקיה, עוף, חזיר, נקניק איטלקי)11 קילו קישואים,פפריקה הונגריתפפריקה הונגרית2פלפלים חלפיניו (פרוסים או קצוצים)פלפלים חלפיניו (פרוסים או קצוצים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון (או מיץ מ 1 לימון)מיץ לימון (או מיץ מ 1 לימון)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים (או מיץ מ 1 סיד)מיץ ליים (או מיץ מ 1 סיד)11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(יכול להיות או להרחיק)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3מלח ופלפל מנער כאן ושם לא יכול להזיק)מלח ופלפל מנער כאן ושם לא יכול להזיק)11 קילו קישואים,2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקת (אני משתמש בקקאו של הרשי)אבקת קקאו לא ממותקת (אני משתמש בקקאו של הרשי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק צהוב (1 בינוני או גדול קצוץ או חתוך vidalia, oso, וכו')בצל מתוק צהוב (1 בינוני או גדול קצוץ או חתוך vidalia, oso, וכו')

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Clos Amador Cava Tendre rosé. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.